Kahjukäsitlus
ERGO kahjukäsitlustiim hoolitseb selle eest, et kliendid saaksid kahjujuhtumi korral võimalikult kiiresti hüvitist – olenemata sellest, kas tegu on sõiduki-, kodu-, õnnetusjuhtumi-, tervisekindlustuse või mis tahes muu kindlustusega. Kahjukäsitleja töö on nagu pusle kokkupanemine – ta kogub kokku kindlustusjuhtumiga seotud faktid, andmed ja arvud ehk koostab juhtumist „pildi“. Selle pildi alusel arvutatakse ja makstakse kindlustushüvitist.
Suhtlemine kliendiga on oluline osa kahjukäsitleja igapäevatööst – seda tehakse nii juhtumiga seotud detailide selgitamise kui ka otsuse edastamise ajal.
Tiimijuhid tagavad, et protsesse pidevalt parendatakse, töötajate teadmisi arendatakse ning et nõuete menetlemine on nõuetekohane, kiire, lihtne ja viivituseta.
Kahjukäsitluse uurijad keskenduvad juhtumitele, mille puhul kahtlustatakse inimesi ebaausas käitumises eesmärgiga saada kindlustushüvitisi, millele neil ei ole õigust. Tagasinõudespetsialistid aitavad saada tagasi raha, millele kindlustusandjal on õigusaktide kohaselt õigus.