Skip to content
ERGO logo

user_menu_login_choice_title

user_menu_changing_role_title

user_menu_role_select_warning

Kahjukäsitlus

Kahjukäsitlus ERGOs

kui midagi juhtub, oleme olemas

ERGO kahjukäsitlustiim hoolitseb selle eest, et tagada klientidele kiire ja õiglane hüvitis, olenemata sellest, kas tegu on:

  • sõiduki-
  • kodu-
  • õnnetusjuhtumi-
  • tervise-
  • või mõne muu kindlustusega

Kahjukäsitleja töö – nagu pusle kokkupanek

Kahjukäsitleja ülesanne on koguda kokku kõik juhtumiga seotud:

  • faktid,
  • andmed
  • ja arvud,

et luua täpne ülevaade olukorrast – justkui pilt juhtunust. Selle alusel arvutatakse ja makstakse välja kindlustushüvitis.

Suhtlus on võtmetähtsusega

Kahjukäsitleja töö ei ole pelgalt analüüs:

  • Suhtlemine kliendiga on igapäevane ja oluline osa tööst
  • Klientidele selgitatakse juhtumi detaile ja otsuseid
  • Oluline on säilitada selgus, rahu ja inimlikkus ka keerulisemates olukordades

Meeskond, kes arendab ja vastutab

  • Tiimijuhid tagavad, et protsessid oleksid sujuvad, tõhusad ja pidevas arengus
  • Töötajate teadmisi arendatakse järjepidevalt

Eesmärk on, et kahjukäsitlus oleks:

  • kiire
  • nõuetekohane
  • lihtne
  • ja võimalikult mugav kliendi jaoks

Uurimine ja tagasinõuded

Lisaks igapäevatööle on kahjukäsitluse valdkonnas ka erialaspetsialiste:

  • Kahjukäsitluse uurijad tegelevad juhtumitega, kus kahtlustatakse ebaausat käitumist eesmärgiga saada hüvitist, milleks puudub alus
  • Tagasinõudespetsialistid aitavad kindlustusandjal tagasi saada rahasummasid, millele on seaduslik õigus

Kahjukäsitlus ERGOs on rohkem kui vaid juhtumite menetlemine – see on usaldusväärsuse, täpsuse ja inimliku suhtluse kombinatsioon, mis aitab kliendil keerulises olukorras end hoituna tunda.