Skip to content

Kuidas kaebust esitada

Teeme omalt poolt kõik, et meie kliendid oleksid rahul. Klientide tagasiside ja ettepanekud on meile olulised. Kui juhtub, et Sina ERGO kliendina oled rahulolematu või märkad puudusi ERGO teenustes või teenindamises, siis on Sul õigus esitada selle kohta kirjalik kaebus.

Kuidas kaebust saab esitada:

  • ERGO veebilehe kaudu, täites ära kaebuste esitamise vormi.
  • E-posti teel teemareaga „Kaebus“ e-posti aadressile kaebus@ergo.ee
  • Saates kirja paberkandjal ERGO peakontorisse (Veskiposti 2/1, 10138 Tallinn).
  • Täites kaebuste vormi kohapeal ERGO kontorites üle Eesti.

Hea teada

Kaebuse sisu

Kiirendamaks kaebuse uurimist ning vastuse saamist kaebusele, palun lisa kaebusesse järgmine info:

  • kaebuse esitaja andmed:
    • eraisikud: eesnimi, perekonnanimi, isikukood, e-posti aadress, telefoninumber;
    • juriidilised isikud: ettevõtte nimi, registrikood, kontaktisik, e-posti aadress;
  • selgelt sõnastatud kokkuvõte juhtumist või olukorrast (võimalusel lisa ka seotud kindlustusliik või poliisi number või kahjutoimiku number);
  • lisadokumendid (kui on);
  • kaebuse esitaja allkiri (kui esitad kaebuse paberkandjal).

Hea teada

Kiirendamaks kaebuse uurimist ning vastuse saamist kaebusele, palun lisa kaebusesse järgmine info:

  • kaebuse esitaja andmed:
    • eraisikud: eesnimi, perekonnanimi, isikukood, e-posti aadress, telefoninumber;
    • juriidilised isikud: ettevõtte nimi, registrikood, kontaktisik, e-posti aadress;
  • selgelt sõnastatud kokkuvõte juhtumist või olukorrast (võimalusel lisa ka seotud kindlustusliik või poliisi number või kahjutoimiku number);
  • lisadokumendid (kui on);
  • kaebuse esitaja allkiri (kui esitad kaebuse paberkandjal).

Me vaatame Sinu kaebuse läbi esimesel võimalusel ning vastame Sinu kaebusele 14 kalendripäeva jooksul arvates kaebuse kättesaamisest. Kui kaebust ei ole võimalik lahendada eelnimetatud aja jooksul, siis teavitame Sind tähtaja pikenemise põhjustest või lisainfo vajadusest ja vastuse uuest tähtajast.

Vastuse saadame kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-postiga), v.a siis, kui oled avaldanud soovi saada vastus teisiti.

Kui Sa ei ole rahul meie vastusega, on Sul õigus pöörduda kindlustuse lepitusorganite poole. Liikluskindlustuse lepingust tulenevate vaidluste korral on selleks Eesti Liikluskindlustuse Fondi juures tegutsev liikluskindlustuse lepitusorgan. Muid kindlustusteenuste ja kindlustusvahendusteenusega seotud vaidlusi lahendab Eesti Kindlustusseltside Liidu (EKsL) juures tegutsev kindlustuse lepitusorgan.

Kuhu pöörduda, kui Sa ei ole rahul vastusega kaebusele

Kindlustuse lepitusorgan / Liikluskindlustuse lepitusorgan

Liikluskindlustuse lepitusorgan ja kindlustuse lepitusorgan on riigi tunnustatud organid vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks.

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Kliendil on õigus pöörduda kaebusega ka Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole. 

Finantsinspektsioon

Sakala 4, 15030 Tallinn

Kaebusi ERGO tegevuse kohta on Teil õigus esitada ka järelevalveorganile Finantsinspektsioonile.

Euroopa Komisjoni veebipõhine vaidluste lahendamise platvorm

Kui oled klient, kes on ERGOga sõlminud kindlustuslepingu veebilehe e-kontoris, võid oma kaebuse esitada kasutades Euroopa Komisjoni loodud veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi (ODR-platvorm). Veebipõhine vaidluste lahendamise platvorm on mõeldud eelkõige piiriüleste vaidluste lahendamiseks ning seda saab kasutada juhul, kui elad Eestis, mõnes teises Euroopa Liidu liikmesriigis, Norras, Islandil või Liechtensteinis.

Vaata täpsemalt

ERGO Grupi rikkumistest teatamise portaal

Kui oled teadlik seaduserikkumisest või Munich Re tegevuseeskirja (Code of Conduct) olulisest rikkumisest, saad sellest meile teada anda siin. Seda saab soovi korral teha ka täiesti anonüümselt. Sel juhul pööra tähelepanu rikkumisest teatamise portaali turvalisuse juhendile. 

Sisene portaali

© 2024 ERGO. Veskiposti 2/1, 10138 Tallinn, Eesti

ERGO privaatsuspoliitika