Reisikahju
Teata reisikindlustuse kahjust
Reisikahju kiireks registreerimiseks täida kahjuavaldus veebis.
Mida teha, kui reisil juhtub õnnetus?
Kui jääd reisil haigeks ja vajad arstiabi
Pöördu kohe arsti poole. Kui Sul on vaja abi raviasutuse leidmisel, helista ERGO reisiabi telefonil +372 633 3746. Kui tasud ravi eest ise, siis hoia alles kõik dokumendid ja arved ning esita need pärast Eestisse tagasitulekut ERGOle koos hüvitistaotlusega.
Kui Sa ei saa ootamatu sündmuse tõttu reisile minna
Võta esimesel võimalusel ühendust reisibüroo, lennufirma või hotelliga, et reisi muuta või tühistada. Hüvitise saamiseks esita ERGOle taotlus koos reisi ärajäämise põhjust ja tegelikke kulutusi tõendavate dokumentidega.
Kui Sa ei jõua lennu hilinemise tõttu järgmisele lennule
Uuri esmalt lennufirmast, kas pakutakse asenduspileteid või saab olemasolevad piletid lisatasu eest ümber vahetada. Kui sellist võimalust ei pakuta, siis tuleb teekonna jätkamiseks osta uued lennupiletid. Kõige mugavam on seda teha ERGO reisiabi vahendusel. Kindlasti küsi tõend planeeritud lennu hilinemise või ärajäämise kohta!
Kui Sinu pagas ei jõua koos reisijaga ümberistumis- või sihtpunkti
Anna sellest teada kohaliku lennujaama pagasiteenindusele ja palu sealt vastav tõend. Kõik pagasi hilinemise tõttu soetatud esmatarbekaupade ostudokumendid hoia alles.
Kui Sinu pagas varastatakse
Pöördu asukohamaa politseisse ja registreeri juhtunu vastavalt kehtivale korrale. Pärast kodumaale saabumist esita ERGOle hüvitistaotlus, politseitõend ja varastatud esemete soetamist tõendavad kuludokumendid.
24/7 reisiabi
ERGO reisikindlustusega saad kaasa ööpäevaringse eestikeelse reisiabi.
Võta ERGO reisiabiga ühendust alati, kui reisil tekib probleeme.