Avaldus tarbijakaitsesse: 1600 eurot hilinenud lennu eest
25. september 2019
Olin oma
neljaliikmelise perega minemas kauaoodatud puhkusereisile, kuid bussis, mis
pidi meid lennukile sõidutama, teatati, et lend lükatakse tehnilistel põhjustel
edasi. Lennujaamas selgus, et lennuk väljub alles järgmisel hommikul.
Kui jõudsin reisilt tagasi, võtsin kompensatsiooni saamiseks ühendust lennufirmaga, kuid lennuettevõte keeldus selle maksmisest.
Seejärel pöördusin oma murega ERGO õigusabikulude kindlustuse poole. ERGO juristid tunnistasid juhtumi kindlustusjuhtumiks ning esitasid minu eest avalduse tarbijakaitseametisse. Juba kahe nädala pärast laekus minu kontole 1600 eurot hüvitist hilinenud lennureisi eest.
Olin väga õnnelik kiire ja professionaalse lahenduse üle ning planeerime juba järgmist perereisi.