Kliendid hindavad traditsioonilistest kindlustusseltsidest kõige kõrgemalt ERGO kindlustust
25. märts 2021
Kantar Emor avaldas hiljuti 2020. aasta soovitusindeksi (Net Promoter Score ehk NPS) uuringu tulemused, mille kohaselt hindavad kliendid iseseisvatest kindlustusseltsidest kõige paremaks ERGO kindlustust.
Kõikide kindlustuspakkujate pingereas jäi ERGO siiski teisele kohale. Esikoha pälvis Swedbanki gruppi kuuluv Swedbank P&C Insurance ning kolmandale kohale platseerus IF kindlustus.
ERGO soovitusindeks oli uuringu järgi 18,37. Kindlussektori keskmiseks väärtuseks kujunes aga 14,99 punkti. Aastaga on ERGO kindlustuse soovitajate osakaal kasvanud neli protsendipunkti.
Kliendid toovad ettevõtte puhul kõige enam välja meeldivat klienditeenindust ja sellega kaasnevat head suhtlust.
„Professionaalne, sõbralik ja personaalne suhtlus on tõesti see, mida ERGO puhul kõige kõrgemalt hinnatakse. Paljud eestimaalased on meie kliendid olnud pikka aega ja tekkinud on vastastikune usalduslik suhe. Oleme tunnustuse üle siiralt tänulikud ja anname endast parima, et ka edaspidi olla eelistatud kindlustusselts,“ ütles ERGO kommunikatsiooni-, kliendisuhete ja turundusosakonna juht Bärbel Jalakas.
F. Reichheldi metoodikale tuginev soovitusväärtuse mõõtmine NPS ehk Net Promoter Score on laialt kasutatav kliendikogemuse mõõdik, mis tugineb soovitusväärtuse mõõtmisele ühe küsimusena 10-pallisel skaalal: “Kui tõenäoliselt te soovitaksite firma X teenuseid oma sõpradele-tuttavatele?”.
2020. aasta soovitusindeksi uuringu tulemusena pälvisid Eestis tegutsevatest ettevõtetest kõige kõrgema soovitusindeksi ja jõudsid üldtabeli esikolmikusse Itella Smartpost (53), Rahva Raamat (47) ja Juhani Puukool (46).