ERGO valiti kõige armastatumaks kindlustusbrändiks Baltikumis
14. detsember 2021
ERGO kommunikatsiooni-, kliendisuhete ja turundusosakonna juht ütles uuringu tulemusi kommenteerides, et tulevikust, sh keskkonnast hoolimine on ERGO brändilubadus, mille nimel tehakse aina suuremaid pingutusi. „Töös on keskkonnasertifikaatide saamine, mis eeldab väiksemat tekitatavat süsiniku jalajälge. Keskkonnamõju vähendamiseks kujundame järjepidevalt oma äri- ja töökultuuri säästlikumaks,“ ütles Hyldahl. „Uuringust tuleb välja, et ERGO kliendid jagavad meiega samu väärtusi. Rohelist mõtteviisi ja jätkusuutlikkust hindab valdav osa meie klientidest,“ lisas Hyldahl.
Väga positiivne üllatus oli ERGO kõrge positsioon (15. koht üldtabelis) brändide inimlikkuse hindamise kategoorias. „ Rõõm on tõdeda, et oleme suutnud keerulise finantsettevõtte kuvandist eemale liikuda ning selgitada kindlustuse olemust ja vajadust selges ja inimlikus keeles,“ ütles turundusosakonna juht.
Kuigi ERGO valiti kõige armastatumaks kindlustusbrändiks Baltikumis, siis kõigi brändide kogutabelis platseerus ettevõte 62. kohale. Võrreldes eelmise aastaga on neid, kes ERGO brändi armastavad, juurde tulnud ning neile läheb järjest enam korda teenuse kvaliteet, aga ka jätkusuutlikkus ja loodushoid ehk see, kui palju me toetame positiivseid muutusi maailmas ja eelkõige kohalikul tasandil.
See, et ERGOt nähakse aasta-aastalt järjest rohelisema ettevõttena, annab energiat ja inspiratsiooni ainult juurde, et viia ellu keskkonnasõbralikke tegevusi. Seda toetab ka ettevõtte hüüdlause: „Tulevikust hoolimine on meie loomuses.“
„Brand Capital“ on Baltimaade suurim brändi- ja elustiiliuuring, mis hõlmab 500 kaubamärki ja üle 350 erineva elustiili ja harjumustega seotud küsimuse. Selles osalesid isikud vanuses 15-74, kes kasutavad internetti vähemalt korra nädalas. Kokku küsitleti 2805 isikut, Eestist 802.
Edetabelid leiab aadressilt: https://balticbrands.eu/en/rankings/mostloved/baltic