Reisikindlustuse korral

  • Kui jääd reisil haigeks ja vajad arstiabi, pöördu kohe arsti poole. Kui Sul on vaja abi raviasutuse leidmisel, helista ERGO Reisiabi telefonil +372 633-ERGO. Kui tasud ravi eest ise, siis hoia alles kõik dokumendid ja arved ning esita need pärast Eestisse tagasitulekut ERGOle koos hüvitistaotlusega.

  • Kui Sa ei saa ootamatu sündmuse tõttu reisile minna, siis võta esimesel võimalusel ühendust reisibüroo, lennufirma või hotelliga, et reis muuta või tühistada. Hüvitise saamiseks esita ERGOle taotlus koos reisi ärajäämise põhjust ja tegelikke kulutusi tõendavate dokumentidega.

  • Kui Sa ei jõua lennu hilinemise tõttu järgmisele lennule, siis uuri esmalt lennufirmast, kas pakutakse asenduspileteid või saab olemasolevad piletid lisatasu eest ümber vahetada. Kui sellist võimalust ei pakuta, siis tuleb teekonna jätkamiseks osta uued lennupiletid. Kõige mugavam on seda teha ERGO Reisiabi vahendusel. Kindlasti küsi tõend planeeritud lennu hilinemise või ärajäämise kohta!

  • Kui Sinu pagas ei jõua koos reisijaga ümberistumis- või sihtpunkti, tuleb sellest teada anda kohaliku lennujaama pagasiteenindusele ja paluda sealt vastav tõend. Kõik pagasi hilinemise tõttu soetatud esmatarbekaupade ostudokumendid tuleb alles hoida.

  • Kui Sinu pagas varastatakse, siis pöördu asukohamaa politseisse ja registreeri juhtunu vastavalt kehtivale korrale. Pärast kodumaale saabumist esita ERGOle hüvitistaotlus, politseitõend ja varastatud esemete soetamist tõendavad kuludokumendid.
Ainsana Eestis on ERGO reisikindlustusega kaasas ööpäevaringne eestikeelne reisiabi.
Võta ERGO Reisiabiga ühendust alati, kui reisil tekib probleeme.

ERGO Reisiabi aitab!
Tel 633-ERGO (+372 633 3746)
E-post reisiabi@ergo.ee

ERGO kahjukäsitlus Eestis
Tel +372 626 7220
Faks +372 626 7221
E-post isikukahjud@ergo.ee
A. H. Tammsaare tee 118c, 12917 Tallinn
www.ergo.ee